Agenda 2023

4 maart 2023 Workshop Lathyrus kweken. De Nederlandse Lathyrus Vereniging organiseert voor het zeventiende jaar haar workshop “Lathyrus kweken”. Deze workshop is interessant voor zowel mensen die net met het kweken van Lathyrus beginnen, als voor mensen die al vaker Lathyrus hebben gekweekt.

De workshop wordt georganiseerd in de grootste Lathyrus kwekerij van Nederland, Lathyrus.nl B.V., in Kudelstaart. Na de workshop heeft u de gelegenheid een rondleiding door de kwekerij bij te wonen.

Voor leden is de workshop GRATIS en voor niet leden bedraagt de workshop € 10,00. Dit bedrag is inclusief de zaden, grond en andere benodigdheden.

Meer informatie, zie onze pagina over de Workshop. Hier kunt u zich ook aanmelden.