Workshop Lathyrus kweken

Op zaterdag 4 maart 2023 organiseert de Nederlandse Lathyrus Vereniging van 10.00-12.00 uur voor het zeventiende jaar haar workshop “Lathyrus kweken”. Deze workshop is interessant voor zowel mensen die net met het kweken van Lathyrus beginnen, als voor mensen die al vaker Lathyrus hebben gekweekt.

Lathyrus bloemen

In de grootste lathyruskwekerij van Nederland, Lathyrus.nl B.V., in Kudelstaart krijgt u in het eerste uur van de workshop informatie over de kweek van Lathyrus. Van zaad, zaaien, opkweek tot oogsten. In het tweede uur gaat u zelf Lathyrus zaaien, die u daarna mee naar huis kunt nemen. U kunt al in 2023 Lathyrus snijden van uw eigen planten! Na de workshop is er gelegenheid om de kwekerij te bezichtigen.

Voor leden is de workshop GRATIS en voor niet leden bedraagt de workshop € 10,00. Meld u direct aan via onze speciale pagina over de Workshop.