Lathyrus Festival 2019

Tafelversiering tijdens Lathyrus Festival

Van donderdag 4 juli tot en met zondag 7 juli 2019 organiseert Hoeve Ravenstein in Baarn het Lathyrus Festival. Ook dit jaar is de Nederlandse Lathyrus Vereniging aanwezig tijdens dit evenement. Woensdag 3 juli 2019 hebben leden van de vereniging, samen met Tuinman Henk Regterschot de inrichting voor hun rekening genomen. Lathyruskwekerij Lathyrus.nl van Rob Hoogeveen heeft honderden stelen Lathyrus ter beschikking gesteld. Met al deze Lathyrus is prachtige presentatie neergezet, waarbij u door kleur en geur wordt omgeven.

Veel Lathyrus op kleur te zien en te ruiken.

Tijdens dit Lathyrus Festival kunt u al uw vragen over de teelt van Lathyrus stellen. Aanwezige leden van de vereniging en de tuinman van Hoeve Ravenstein, Henk Regterschot, zijn er voor uw vragen. Genieten van de vele kleuren Lathyrus. Tevens kunt u ook alvast Lathyrus zaden kopen, om volgend jaar zelf zo’n mooie bos geurende Lathyrus in uw woonkamer te hebben staan.

Veel Lathyrus op kleur te zien en te ruiken.

Tijdens het Lathyrus Festival organiseert Hoeven Ravenstein nog meer activiteiten voor klein en groot, kijk in onze agenda voor meer informatie.

Tot slot onze dank aan de samenstellers van de presentatie, Henk, Jan, Pieter en Erik. En natuurlijk Rob van Lathyrus.nl voor de geschonken Lathyrus.

Prachtige lavendel kleurige Lathyrus odoratus