Workshop Lathyrus kweken

Op zaterdag 24 februari 2018 organiseert de Nederlandse Lathyrus Vereniging voor het zestiende jaar haar workshop “Lathyrus kweken”. Deze workshop is interessant voor zowel mensen die net met het kweken van Lathyrus beginnen, als voor mensen die al vaker Lathyrus hebben gekweekt.

De workshop vindt plaats in de kas van het Wellantcollege in Aalsmeer van 10.00 – 12.00 uur. In het eerste uur van de workshop krijgt u informatie over de kweek van Lathyrus. Van zaad, zaaien, opkweek tot oogsten. In het tweede uur gaat u zelf twee Lathyrusrassen zaaien, die u daarna mee naar huis kunt nemen, samen met het ‘vervolgpakket’ om de gekiemde planten te verspenen. U kunt al in 2018 Lathyrus snijden van uw eigen planten!

De workshop is niet alleen voor leden of donateurs, dus neem gerust familie, vrienden en buren mee. Iedereen is van harte welkom. De kosten bedragen voor leden van de Nederlandse Lathyrus Vereniging € 5,00 per persoon en voor niet-leden € 10,00 per persoon. Let op: u kunt bij ons niet pinnen. Enkel contante betaling.