De Nederlandse Lathyrus Vereniging wil iedereen kennis laten maken met de kweek van Lathyrus, door een workshop te organiseren waar de deelnemers geleerd worden Lathyrus te kweken, zodat iedereen in hetzelfde jaar al bloemen kan plukken. Een mooi bosje geurende Lathyrus.

Workshop Lathyrus kweken

Zaterdag 9 maart 2024 van 10.00 – 12.00 uur is de eerst volgende : Workshop “Lathyrus kweken” in Kudelstaart. Locatie: Kwekerij Lathyrus.nl B.V. aan de Mijnsherenweg 41 te Kudelstaart (1433 AP) Ingang helemaal achteraan tussen de kassen door bij de witte deur

Op zaterdag 9 maart 2024 organiseert de Nederlandse Lathyrus Vereniging voor het achttiende jaar haar workshop “Lathyrus kweken”. Deze workshop is interessant voor zowel mensen die net met het kweken van Lathyrus beginnen, als voor mensen die al vaker Lathyrus hebben gekweekt.

In de grootste lathyruskwekerij van Nederland, Lathyrus.nl B.V., krijgt u in het eerste uur van de workshop informatie over de kweek van Lathyrus. Van zaad, zaaien, opkweek tot oogsten. In het tweede uur gaat u zelf Lathyrus zaaien, die u daarna mee naar huis kunt nemen. U kunt al in 2024 Lathyrus snijden van uw eigen planten! Na de workshop is er gelegenheid om de kwekerij te bezichtigen.

Voor leden is de workshop GRATIS en voor niet leden zijn de kosten € 10,00. Dit bedrag is inclusief de zaden, grond en andere benodigdheden.

Wordt snel lid en betaal voor 1 maart 2024 de contributie, dan kunt u ook GRATIS deelnemen aan de workshop*. Lid worden kan via de volgende pagina.

U bent van harte welkom, de koffie staat voor u klaar!

Zou u wel zo vriendelijk willen zijn u op te geven voor deze workshop via onderstaande aanmeldformulier, u ontvangt van ons een bericht van de aanmelding voor de workshop. Neem deze 9 maart 2024 mee!

LET OP: Door enorme belangstelling zijn er GEEN PLEKKEN MEER VRIJ.

*Wist u dat u al voor een bedrag van € 10,00 het de rest van het jaar lid bent?Lidmaatschap bedraagt € 12,00 per kalenderjaar.