Teeltbrochure

Hier kunt u onze teeltbrochure bestellen. Deze teeltbeschrijving voor de teelt van Lathyrus kunt u gebruiken als handleiding voor het kweken van deze prachtige bloemen. De prijs van de teeltbrochure is € 5,00. Het geeft u inzicht in grondbewerking, bemesting, bescherming, het zaaien en planten, opkweken en verzorgen. U vindt er iets over de geschiedenis en de onderverdeling, over het sortiment en de diverse belagers en tenslotte een blad met tekeningen hoe een rek kan worden gemaakt om daarmee de Lathyrusplanten te kunnen ondersteunen.

Betalingsvoorwaarden

De prijs van de teeltbrochure (in Euro, (€)) inclusief verzend- en verpakkingskosten. Bij ontvangst van uw bestelling zullen wij uw bestelling bevestigen per e-mail. In deze e-mail treft u ons bankrekeningnummer aan voor betaling.

Levering

Na ontvangst van de betaling vindt de levering plaats. De producten worden u per post toegezonden. Ik ga akkoord met deze betalingsvoorwaarden en wil een bestelling doen. Door het invullen van onderstaand bestelformulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de betalingsvoorwaarden.

Teeltbrochure bestellen: